Hvordan kan jeg kontakte min medhjelper?
Vi setter pris på både ros og ris! Du kan sende en melding til din renholder inne i profilen din. Trykk på din neste rengjøring og det vil dukke opp en chattefunksjon. Her kan du sende veiledende informasjon før rengjøringen og du kan sende tilbakemelding etter rengjøringen.
Dersom du ønsker å gjøre noen endringer ved din bestilling må disse sendes skriftlig via e-post til kundeservice@plusstidhome.no senest 48 timer før rengjøringen. Dette er for at renholder skal kunne forberede seg for eventuelle endringer.
Klager kan sendes inn via vårt skjema her. Vi vil svare deg så snart vi har mulighet.
I tilfeller der det haster er det mulighet for å ringe medhjelperen direkte på min side.
Vi minner om at du har mulighet til å kostnadsfritt avbestille en rengjøring inntil 48 timer før rengjøringen skal gjennomføres. Dersom du avbestiller innen disse 48 timene blir du trukket 100% for jobben.