Hva gjør jeg dersom jeg er misfornøyd med rengjøringen?
Vi jobber for at du skal være fornøyd og dersom du ikke er det etter en rengjøring vil vi gjerne høre det.
Alle klager må sendes inn på vårt klageskjema her innen 48 timer etter at rengjøringen har vært gjennomført.
Husk å legge ved bilder som dokumentasjon ved klagen din. Bilder hjelper oss å vurdere saken og videre finne en god løsning for deg.
Avhengig av hva klagen gjelder vil vi kunne sende renholderen til å gjøre jobben på nytt, sende en ny renholder eller kontakte IF Forsikring. Les mer om våre forsikringsavtaler her.
I noen tilfeller kan kvaliteten på rengjøringen avhenge av for eksempel hva slags utstyr som er tilgjengelig eller om det er bestilt for lite tid. Sjekk gjerne vår artikkel "Hva må jeg forberede før en rengjøring?" for mer informasjon.
Vi vil gjerne også høre dersom du er fornøyd og tilbakemeldinger kan legges inn i feedback-seksjonen eller sendes på e-post til kundeservice@plusstidhome.no!